Storm!

Synd att man inte kan ta tillvara solen idag, för det är helt omöjligt att röra sig utomhus utan att riskera att få något stort föremål på sig. Var ändå och lämnade Joel hos en lekkompis och tog en promenad i stormen med Seidi.

Innan jag glömmer... på begäran av Tessa ska jag be Maggan lämna receptet på den goda "älgmarinaden" som hon bjöd på i Härnösand!

Bästa låten just nu:
Laura Sweden - Release me. Ni har väl sett Saab (tror jag) reklamen på teve? Såååå braaa!

Ja... det var allt för nu.

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Här kommer receptet: Först ska du göra steken klar i ugnen på 125, tips: använd termometer! Under tiden gör marinad: 1,5 dl balsamvinäger, 0,5 dl soja, 3 msk kalvfond (flaska), 1,5 tsk svartpeppar och massor av riven färsk ingefära. Lägg ner den varma steken i dubbla påsar och låt ligga i ca 3 dygn. Superdundergött!!!!!

Postat av: Tessa

Ser jag rätt? En orkanfri dag? Med sol?? Romatiska komedier kan man bara inte växa ifrån. Bäst av allt är de där highschoolfilmerna, jag tror väl fortfarande att jag är 20...

Marinadönskaren

2007-04-22 @ 09:19:13
Postat av: Tessa

Tack Maggan!! Nu ska jag sno älgstek av daddy. Typ hur länge ska den va i ugnen?

2007-04-22 @ 09:22:45
Postat av: Jenny

Tack Maggan!

2007-04-22 @ 10:27:33
Postat av: Jenny

Haha, jaa... jag gillar också highschoolfilmer. Man är en tönt, helt enkelt. :)

2007-04-22 @ 10:29:03
Postat av: Maggan

...tid?? Vet inte, men termometern ska stå på 70-72 grader. Lycka till!!

2007-04-22 @ 10:54:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback