www.hm.com

Nu har jag surfat in på addressen ovan hundrasjuttielva gånger den senaste veckan. Jag klickar runt, sätter massa varor i "kundvagnen" och går till "kassan". Där får man sedan en översikt på vad man tänkt handla. Oj, vad dyrt det blev! Man börjar fundera på om man verkligen behövde det där linnet och den där tröjan. Man tar bort dem, och skummar vidare. Var det nödvändigt med de där shortsen, sommaren är inte här på två månader än! Klickar bort. Till slut har man två varor kvar i "korgen" och då tänker man att det är skitsamma, då kan man likagärna handla nåt när man åker till Stockholm - och slipper betala porto!

Sådär håller jag på.

Men igår bestämde jag mig dock för att det verkligen var dags att förnya lite i garderoben och efter att ha vikarierat i skolan och jobbat extra på Robert´s tyckte jag att jag kunde ta mig råd. Så med fullproppad beställningslista framför mig, svalde jag två gånger, knep ihop ögonen och klickade på "sänd"...

... och det kändes riktigt bra!

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Damn! Skulle vi vetat det skulle vi ju beställt tillsammans! Jag skickade i förrgår jag. Så skulle man ha halva portot iallafall. TIPISSKT!

2007-04-22 @ 19:44:18
Postat av: Jenny

Attans... nåja, fyra evvro hit eller dit, på en över hundraeurosbeställning, gör ingen skillnad.

2007-04-22 @ 23:10:36
Postat av: Simon

IT-Jenny attackerar! Jag e stolt över dig! ;)

Postat av: Jenny

Åh, tänk att du inte enbart äcklas av mig, Simon :)

2007-04-23 @ 15:22:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback