26.

26 och ingenting känns annorlunda. Några större förändringar i utseende hade inte skett över natten, förutom att jag fått en ny finne bredvid näsan. Tonårstiden borde ju vara förbi vid det här laget, men finnar blir man tydligen aldrig för gammal för.
Däremot kände jag mig ovanligt trött och tung i kroppen och någon knackade med hammare och stämjärn i mina tinningar. Jag släpade mig ändå ut på morgonpromenaden och efter en dusch kändes det bättre.

Idag är jag sista dan på Dillen, eftersom jag ska jobba på caféet resten av veckan. Det känns både bra och lite tråkigt, jag har trivits bra där med Tessa och resten av gänget.
Tessa var förresten pusselsugen igår och när jag kom hem från "festhandlingen" satt hon redan här och försökte lappa pusslet som åkte i golv när vi skulle transportera det från bordet till en underlagsskiva. Nu har vi lagt skivan först och pusslet sen, mycket smartare!

Som sagt, tack för tipsen, men eftersom jag befann mig på arbete hela dagen hade jag inte möjlighet att läsa dem förrän nu. Men jag tror att en pastasallad blir bra. Till det har jag gjort tunnbrödrullar med lite olika fyllningar som jag skär i bitar och serverar som lite plockmat.

Här är fyllnigarna:
No:1
Creme bonjour soltorkade tomater
Hackade soltorkade tomater
Rödlök
No:2
Cantadou pepparrot (mmmm, favvo!)
Hackad salami
åsså rödlök förstås (mmm, favvo!)
No:3
Creme bonjour vitlök
Fetaost
Gröna oliver

Sen blir det kex och baguetter som man får smeta på resterna av ostarna som använts till fyllningen.

Fredrika har förresten fått tag i åländska kräftor! Mmmm, favvo!

Nä, till jobbet en sväng nu. Vi ska få varor idag, jippiii! Jag kan låtsas att alla paket är till mig.

Kommentarer:
Postat av: Simon

Är det här ett grattis samt ett tack för inbjudan passar in?!?! =) Jag kör på d! =) Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2007-08-14 @ 07:30:40
Postat av: Linda

Grattis finaste vännen =)

2007-08-14 @ 07:46:31
Postat av: Fredrika

GRATTIS VÄNNEN!!! Ser framemot att äta lite åländska kräftor i kväll! Kram på dig vännen!! Ses i kväll.

Postat av: Tessa

G R A T T I S !
Jag som hadde för mig att du fyllde 25?! Du ser ju så ung uuut inuu,dock ej som någon blyg och utstött tjockis i sjuan, men fräsch och ung lixom. Vi ses ikväll!! K R A A A M

2007-08-14 @ 09:53:27
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Jenny

Tackar tackar, allihopa. Aj lööv att Robertś blitt I-café. Surfa på lunchen är inte dåligt!

2007-08-14 @ 11:49:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback