Vad är detta?

image81

Tävlingsdags igen. Nu ska ni gissa vad denna suddiga bild föreställer.
Är det:

a) en änsglisg tolvåring som ska delta i programmet Feta barn.

b) den tjocka och utstötta tjejen i klass 7b. 

c) en nyförlöst kvinna med alltför många extra graviditetskilon med varken ork eller lust till att snygga till sig, MEN som nu har bestämt sig för att aldrig se ut sådär igen och därför kommer att klistra upp bilden på sitt kylskåp som en liten reminder till hur illa det kan gå om man inte låter bli maten och som har insett att en graviditet INTE automatiskt medför att man får gå upp hur mycket som helst i vikt.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Alt. a)
Hahah haaaaa, jag döööööör. Satan va slut du e unge! Sköna alternativ. Jag vågar inte ens slita fram mina tonårsbilder, för då va man inga snygg heller. Buskiga ögonbryn, spinkig och rak, kortklippt hår, huj huj.
Tänk, att man blir snyggare med åren
=)

2007-08-03 @ 10:31:17
Postat av: Linda

Jag gissar på alternativ C!

2007-08-03 @ 12:26:55
Postat av: Maggan

Fy fan, va bra! Jag upphör aldrig att förvånas över din påhittighet (Romeo kommer aldrig att behöva ha tråkigt...) och ditt mod! Måste kolla bland gamla bilder...om jag vågar.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback