Oren och illaluktande.

När jag knallade hem från Mr Lång tidigare idag, måste jag titta in på Robert´s en sväng och få min dagliga dos koffein. Till min stora glädje kom Musikinstitutetkillarna, mina skratt-terapeuter, och gjorde mig sällskap. Jag fick m a o även min dagliga dos skratt, eller kanske asgarv är ett bättre ord. De där killarna är galna!
Vi pratade om skräckfilmer, orenheter, tarmsköljningar och fastningskurer och jag bestämde mig för att prova på nåt sådant för att rena min alkoholiserade kropp. Åke påstod att han, efter att han druckit någon slags vidrig saltlösning, fått fart på magen och tömt alla slaggprodukter och till sist kunde han spegla sig i sin tjocktarm. Så ren var den! Det lät onekligen lockande. Alla onyttigheter jag ätit de senaste dagarna och all alkohol jag druckit har gjort min mage uppsvälld, sur och lös.  
Nåja, jag kanske ska vänta till efter helgen. Man vet ju aldrig vad som är i göringen då. Kan hända att man blir sugen på en öl eller två...

Nu ska jag ialla fall iväg och träna!

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Ja du Jenny...jag tror det behövs både tarmsköljningar och andra sorters rensningar...Men jag vet hur det är..Tar man en är det kört! Fast det är ju så jävla kul...Skräm inte bort Mr Lång bara, han verkar vara bra till mycket. Fylletaxi åsså!! Ha de!

2007-02-02 @ 23:01:16
Postat av: Simon

Hehe...skrämma bort va ordet! =) Ta hand om dig! Kram

Postat av: Gun Nyholm

Vem i herrans namn är mister Lång?

En annan sak är att alkoholvanorna börjar bli oroande...Hälsn. Moster

2007-02-03 @ 18:17:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback