Skola och jobb.

Mittuniversitetets kuvert i lådan.

Pirrigt.

Men det var goda nyheter! Hemtentan avklarad! Nu är det bara att vänta på att det ska stå ett stort, fett G på forskningstentan också (eller VG ;).

Ska strax iväg på jobb. Jag har kommit på att jag inte alls behöver ängslas över att jag inte tränat på en månad typ, för på Dillen får man ett 8 timmarspass varje dag. Marklyft med tunga lådor fyllda med uppblåsbara pooler, gummibåtar och andra flytdon. Bicepscurls med plastgräsklippare. Tricepsövningar med prylar som ska upp på hyllor kombinerat med balansövningar på stegen. Och så kondition i trappan till och från lagret.

Toppen!

Fan vad jag är långhårig, förresten. Idag åkte ett hårspänne i "gardinen" för första gången på ett år, typ.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Fin bild på Ove!
Jo, jag har å intalat mig om att man inte behöver träna som en tok hela tiden, speciellt inte när man har ett jobb som man har. Maraton upp och ner för trappan, nuförtiden blir jag dock anfådd halva vägen upp, men det är en annan femma
=)

2007-06-19 @ 08:58:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback