KLAAAR!

Nu sitter jag här - hålögd, med flottigt hår och en tallrik microtomtegröt framför mig. Men ändå är jag glad, för efter fyra dagars frenetiskt pluggande har jag äntligen blivit klar med tentan! Nu återstår bara en spänd väntan på resultatet och jag hoppas att jag inte lagt ner så här mkt arbete i onödan och blir tvungen tenta om i maj.
Linda ringde häromdagen och var ölsugen, men jag hann knappt prata två ord, så stressad var jag över att få alla begrepp begripliga och slutsatser slutgiltiga. Men ikväll är en ypperlig kväll att fira med en öl. Och skulle jag inte vara så pank skulle jag tamejfan bjuda Linda på en öl, bara för att gratta henne för hur smart hon är som hade vett att börja plugga ett år tidigare än mig och nu är klar och slipper tentor och skit.

Nu ska jag ta med mig Seidi på en promenad i vårsolen. Hon tycker att hon blitt väldigt försummad de här dagarna.

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Grattis till dig/oss!!
Önskar jag var där så jag hade nån att "öla" med...
Drick en för mig åsså, elr två, elr tre...

2007-03-15 @ 15:51:53
Postat av: Linda

Duktigt bruttan! Nu är jag utvilad o ska ringa dig, så vi kan bira lite :P

Postat av: Tessa

G R A T T I S!
vilken lättnad det måste va. Såg att du parkka Carro utanför mig =)

Tyckte att det varit lite väl tyst här på bloggen oxå, välkommen tillbaka!

2007-03-15 @ 20:51:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback