Telefonen ringer.

8 mars - Internationella kvinnodagen, och Lindas födelsedag. Grattis, grattis!

På morgonpromenaden med Seidi fick jag två telefonsamtal.

Samtal 1:
Daniel från Pectus Pack ringer. En stor leverans väntas och de är i akut behov av min expertis.
"Jag kan inte, jag har tenta nästa vecka" sa jag.
När samtalet var avslutat hade vi bestämt att jag ska infinna mig på packnigen kl 10 imorrn.
Övertala mig att hoppa från Färjsundsbron med huvudet före (utan snöre i fötterna), jag lovar, jag gör det!

Samtal 2:
Från Avancia. Coren inställd - för andra dagen irad! Förstår de inte att det är lunchpassen som passar mig bäst och att jag är i desperat behov av dem?!
Tydligen finns det människor som hellre vill äta, än att få starka muskler, på lunchen. Det är väl de där människorna som faktiskt jobbar på dagarna...

Och just fick jag Samtal 3.
Det var Mor som ringde och sa att hon var påväg hem med Joel. Han åkte dit igår förmiddag, har sovit över och blivit bortskämd med Mommos fulla uppmärksamhet. De har tydligen haft det riktigt mysigt, se bara på mms:et jag fick igår:

image44

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Men FY SEJDAN iallafall va rolig bild, snacka om att slappa! Gullet.

Internet funkar skitbra i Ålfens café, här kan man döda tid om man orkar släpa med sig datorn förståss.

2007-03-08 @ 19:33:08
Postat av: Daniel

Vi syns på tisdag alltså ;-)

Pectus

2007-03-09 @ 13:16:31
Postat av: Jenny

Hahahaha, in your dreams, Daniel!

2007-03-11 @ 12:45:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback