Njuta och lida.

Denna dag har jag inte sparat det bästa till sist.

Jag började med att skutta iväg till posten och hämta ut mitt H&M paket. Stuttade vidare hem med stor påse i handen och hund i koppel. Rätt nöjd över de flesta av plaggen, men jag kan bjuda ut en söt, vit, kortärmad skjorta i strl 38.
Efter en slurk kaffe trampade jag iväg till Mariebads spaavdelning för en helkroppsmassage. Det blev en riktig genomkörare från rumpan och uppåt. Jag fick rådet att stretcha nacken lite oftare och att träna vänstersidan, för jag har mkt större muskelmassa på högra sidan av ryggraden.

Så nu återstår det mindre roliga... plugget.

Senare ska jag till Mariebad igen, denna gången för att "simma" tillsammans med Joel. Baktanken är att jag ska skrubba den lilla skitungen från topp till tå, doppa honom i klor, låta honom svettas i bastun en stund och sen skrubba lite till.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback