Jo.

Usch, vad slött det är med blogg, egentligen. Har ingen lust att skriva, men måste ju berätta att jag var ut med LInda och Tessa i fredags. Anhalterna var dessa:

- Mariebads relaxavdelning med trasig bubbelpool.
- Indigo. Åt anka. Drack vin. Blev bjuden av brudarna, jag fyller ju år på onsdag :) Snällt!
- Arken. Hohoh.
- Select på natt-french.
- Via Lilla Holmen.
- Taxi hem ca 06.

Och på lördagen låg man som en märla på soffan och utstötte diverse fula ljud. Kved av illamående och ångest. Allt liksom sköljde över mig när jag låg där. Usch, ska jag verkligen börja jobba snart?! Hur ska det gå? Ska Joel faktiskt börja skolan? Ska jag faktiskt fylla 27? Varför drack jag den där sista salmiakshotten? Varför har jag så ont i nacken.

Framåt kvällen var det dags för nästa fest. Skiva hos LInda och Stefan. Krällorna smakade ljuvligt såklart och jag drack bara fanta. Vi spelade Rita och gissa och sen hem.

Usch, vad det är tråkigt att blogga.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Nej va inte sådär neg nu, d e ju skitkul juh! It´s my life lixom.



D va skitkul ute, och JAG minns då du tyckte du var för nykter kl. 02.45 så du sku gå o shotta. Och JAG tackade nej, hoh ho.



Mådde som en ängel dagen efter, trots sömn bara mellan strax efter 6 o 11, dock var jag ju trött, men jag börjar kunna det där med vettig fylla, även fast det låter slött såhär. Men jag hade ändå kul och kunde vara sådär galen o rolig (som jag själv tycker att jag är asså, de andra ruttnar och vimlar med ögonen). Mat, vatten och inga shottrace, då slipper man märlan.

Postat av: Jenny

Hehh... kanske det b la är mig du syftar på i den där senaste bloggen du skrev... Jo, lite neg är jag idag. Men idag är en sån dag.

2008-08-10 @ 21:44:43
Postat av: Linda

Jag förespråkar dåliga dagar, då vet en när en mår bra. Trist om en går med jämt humör hela tiden, tycker jag.

2008-08-11 @ 07:25:49
Postat av: Tessa

Haha, jooo d va dig jag syfta på för ditt inlägg va sååååå neeeeeeeg =) nejnej, dåliga dagar ska alla ha, och man får gärna dela med sig av den, men det finns faktiskt såna personer som har dåliga dagar alla dagar, can not.

2008-08-11 @ 12:39:31
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback