Smått och gott.

Glad
Jag blev rejält överraskad på födelsedagen då min käre sambo kom med stor blombukett och ett kuvert med två nycklar i. Cykelnycklar!! Nere i förrådet stod en svart tantcykel - precis sån jag vill ha! Med högt styre så att man kan sitta rak i ryggen och inte hänga som en räka över styret och få ryggskott.
Han kan nog han :)

Nervös
Det är två nervösingar här idag. Jag och Joel har första skoldagen imorgon och vi är spända samtidigt som vi ser fram emot det. Igår var vi på stan och shoppade nya byxor, tischa och inneskor. Jag lyckades hitta ett par jeans på rea från Zic Zac (gäller att passa på när de inte kostar 120 e). Så snygga kommer vi vara imorgon ialla fall!

Imponerad
Och så lite OS...
Guuuud, vad roligt för Michael Phelps att få bli historisk med 8 OSguld! Simning är kul att titta på, kanske för att simmarna har sjukt snygga kroppar! Mums.

Skitnödig
Nu morgonskiten och kaffe.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hahaha, morgonskiten. Den brukar komma EFTER att jag druckit kaffe.



Men guu va snällt me cykeln. Kul när "de" vet vad man vill ha.

Postat av: Linda

Sötnosar! Det kommmer gå så bra. Stackars Joel lär ju inte kunna sova :P

2008-08-17 @ 10:56:13
Postat av: Jenny

Tessa: Idag kom det lite före kaffet och lite efter. Jag har samma mage som Jeff, tydligen. Stora kackalass!



Linda: Joel har svårt att somna ändå, nervös eller inte. Suck.

2008-08-17 @ 16:04:05
Postat av: Tessa

Hahahaha, cut it in two lixom

2008-08-18 @ 20:34:53
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback