JUL-LOV!

Idag har jag och Joel firat vår första dag som jullediga.
Jag kom hem vid 13.30 och sen drog vi ner på stan. Joel handlade Pokémonkort + album för tjugan han fått av gammelmommo Göta. Sen köpte vi lite julklappar och till varje bekant vi stötte på berättade jag stolt att vi just fått jullov - så nöjd är jag över det.
Joel tyckte dock det var droppen när vi var inne på Kalmers och handlade en varsin dvd-film (7 e/st = billigt!). När kassörskan frågade om vi ville ha filmerna inslagna log jag brett med hela ansiktet och sa: "NÄ, vi ska ha dem själva, för vi har JUL-LOV!"
"Är du så himla nöjd över ditt jullov att du måste berätta det för ALLA?" frågade Joel och skämdes.
"Japp!" sa jag. Sen åkte vi hem och kollade på King Kong och Helens små underverk.

Nu har vi jullov ända fram till 7 januari!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Gud vad härligt!! Det är det bästa med att jobba eller gå i skola :P

2008-12-20 @ 07:36:26
Postat av: Mor

Håller med, det är skönt med jullov! Har bara ntagit EN huvudvärkstablett idag, normalt i dec har det varit minst två. Hoppas man hunnit calma down tills den 7 jan när det börjar igen, Burana 600 är ohållbart i längden!

2008-12-20 @ 22:39:32
Postat av: Tessa

Hahahaaaa, aaaas garv. Joel e SKÖN!

Postat av: Tessa

O DU MEEE

2008-12-20 @ 22:51:38
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback