Full rulle!

Hade jag skrivit en arbetsansökan idag hade det banne mig stått att jag har många järn i elden och många bollar i luften. Såhär ser mitt schema ut den här veckan:

Måndag - Önäs, träffa nya klassen.
Tisdag - R-by, vicka i engelska och matte.
Onsdag - Zko.
Torsdag - Ö-by, vicka i musik två lektioner. Sen R-by.
Fredag - Pectus Pack.

Sen kommer en välförtjänt helg och sen fortsätter följande vecka med vick och möte med de nya kollegerna i Önäs. Sportlovsveckan kommer att gå i arbetandets tecken, då jag ska vara på Zko. Eventuellt ska ett litet partaj klämmas in där på onsdagen.

Svårt att skriva nåt nu, för det är nån som pratar oavbrutet.
Lejter.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

D e du d! Jenny with many irons in the fire!

Ungefär som min vecka:
måndag: lunch + kaffe inkl. busstur till Krokens
tisdag: lunchdate ITiden
onsdag: lunchdate Bagarstugan
torsdag: städat!
fredag: lunchdate Nautical

Faktiskt viktiga uppbokningar jag har.

Postat av: Linda

Måndag-Söndag matning 09,12,15,18,21,00,03 och 06. Så ser mitt schema ut =)

2008-02-08 @ 18:57:35
Postat av: Tessa

Hahaha, du vet vad du har att göra då Linda =)

2008-02-09 @ 00:02:45
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Jenny

Haha! Ja, alla har saker som är viktiga för oss: Mammaledig, måste få vuxensällis för att inte bli galen = lunchdejter. Sköta liten bebis och ge mat titt som tätt = livsviktigt. Jobba för brödafödan och för att visa framfötterna på arbetsmarknaden = viktigt då man vill ha ordinarie så man kan börja sköta spädbarn sen :P

2008-02-09 @ 10:27:03
Postat av: Tessa

Joo skaffa ordinarie snabbt nu så kommer det en till prutt i sällskapskretsen
=)

2008-02-09 @ 12:31:29
URL: http://bianco.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback