Fiolsträngar.

Nervsammanbrott - minst sagt!

Fy satan vad den här dagen har varit lång! Det är inte ofta jag kommer hem klockan 16.15 och tycker att tiden går långsamt fram till 20.30 när det börjar bli dags för Joel att gå i säng.
Nä, efter middagen var det underhållning som gällde för hela slanten här. Vi var ut med Seidi och kickbiken, det skulle gnällas över för lång väg etc. etc. Sen planterade vi olivkärnor ute på balkongen, lagade cocosbollar, fikade och gjorde läxa i solskenet. Sen såg vi en kort film som jag lånat från LMC och som jag ska visa för 1-2:an imorrn. Sen ritade vi och klippte ut ufon. Sen gick vi ut igen, jag lade i en maskin tvätt och så raceade vi med kickbiken på olika banor här utanför och tog tid med Joels mobiltelefon. Sen gick vi in, jag lade igång datorn. Då skulle Joel vara på datorn, spelen krånglade: "Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (med världens gnälligaste röst), det gååååååååååååååår inteeeeeeeeeeeeeeee (ännu gnälligare röst och lätt gråtfärdigt vibrato)".

KAN MAN FÅ VARA IFRED I EN MINUT?!?!?!?!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Usch vad jag känner igen din frustration. Blir tokig av att lyssna på Viljas gnäll här hemma också. Idag har det tack och lov varit en bra dag. Kanske beror på att jag har sett henne vaken 1 timme idag iofs. Neee, Stefan sa att hon hade varit en skolskensunge hela dagen. Skönt!

2009-04-14 @ 21:52:40
Postat av: Simon

Shit va du är krävande! ;)

2009-04-15 @ 04:40:04
Postat av: Jenny

Hellre ett rejält vrål som varar en stund eller två, än gnäll en hel dag.



Simon: Jag vet, jag har alltid varit jobbig...

2009-04-15 @ 13:32:40
Postat av: Tessa

Ja lipa hellre än gnäll. Det där gnället HATAR jag, från 1 åring eller 40-åring. Jag brukar fråga Li ifall hon håller på att bli pessimist istället för optimist, brukar få ett leende då.



Men jävlar anamma va du pysslar och donar på iallafall, hur fan orkar du`?!?! Jag har tänkt så avocado, oliver och citronträd i ungefär ett år nu, dom växer nog fint i komposten för jag FÅR INGENTING GJORT!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback