Ring, ring.

Idag har jag äntligen varit till banken och ordnat med lånet klart, så från och med nu är lilla bilen officiellt min. Hurraa! Jag har gjort mig massor med ärenden idag och på eftermiddagen drog vi ut till Finby för att åka lite ring, efter båt alltså. Brorsan med familj bor ute hos farsan för tillfället och där finns det ett par båtar att välja mellan. Jag åkte vattenskidor för första gången på många, många år och det gick riktigt bra, även om brorsan påstod att jag bara "draggade" efter. Nå, jag stod stadigt ialla fall. Till skillnad från han. Det var jag som fick lov att köra båten då han skulle åka. Jag är absolut ingen van båtförare så det gick ryckigt och knyckigt och jag var livrädd för att köra på nån av de dolda grynnorna som ligger och lurar under vattnet. Till slut sjönk brollan smidigt ner i vattnet då jag helt enkelt körde alldeles för sakta. När jag sen satte mig i ringen för att åka fick jag igen, då drog han iväg så jag ärligt talat höll på skita ner mig. Jag tänkte: "Åker jag ur i den här farten så dör jag!" Allt fångades på film också, hur jag skrek som en gris om att han skulle sakta farten.

Joel skrek lika mycket då vi skulle åka. Han fick tillslut lyftas i båten igen. Det var tydligen nåt fel på ringen... :)

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hah hahahaaa. Jamen jag vill se när du gormar som en rädd kamel, hahahaha.

Postat av: Jenny

Hehe, tror jag det...

2009-08-03 @ 22:33:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback