Longing...

Vi behöver JULLOV, såväl lärare som elever!!!
Och sen när det är över, blir det till att jobba dubbelt mer. Vi är efter!! Suck... jag ork int ens tänka på det... :(
Ialla fall, nu undrar jag om det är nån som har nån kul dvd-box att låna ut under jullovet. Jag har i mitt stilla sinne tänkt sitta uppe och uggla till kl 03 framför 14-tummarn och då vill jag ha nåt kul att titta på. Gärna nåt som innehåller LÖÖÖV, sex och dramatik. I värsta fall kall porrfilm funka.
Närå, kanske jag i värsta fall får låna SATC av dig, Linda, även om jag sett de avsnitten förut??
En annan sak:
Varför, varför går folk till gymmet när de inte ens tar i och kämpar för att bryta ens en gnutta svett?? Det måste ju kännas som att kasta pengarna i sjön! Vad irriterad jag kan bli på såna där som ser så fruktansvärt uttråkade och lama ut, som lite tafatt vispar armen mot spegeln medan de tittar ut genom fönstret, som väljer att ALLTID gå på stället istället för att springa, som inte ens orkar FÖRSÖKA lyfta på knäna. Som om de helst av allt ville vara nån annanstans.
Gå nån annanstans och se oinspirerad ut!!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Ja. det får du nog göra. Känner också att det börjar bli dags för en fjärde runda :P. Annars kan du säkert på låna "Tell me you love me" av morsar. Den är SKITbra. Bara en säsong än så länge dock. Den har lite av allt (sexscener också, hehe). Ladda annars ner True blood om du inte har sett alla avsnitt. Mums! Få ordning på din dator så ska du se att livet blir fullt med serier ;)

2009-12-08 @ 12:01:20
Postat av: Jenny

Det är olagligt att ladda ner. Jag vet inte hur man gör, etc etc. True blood har jag sett ett par halva avsnitt av på teve. Men ALDRIG Skarsgård, var fan är han? Ska han itne vara med i den serien? Jag ger upp.



Californication har jag fått tips om också. Har du sett den serien?

2009-12-08 @ 20:41:20
Postat av: Linda

Ne, det har jag inte. Lipstick jungle är jäkligt bra också :P



Han är nog där. Lite coolare än Bill.

2009-12-09 @ 17:46:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback