Slät jul.

Pank såhär före jul. Är det vettigt det?
Igår pyntade jag inte gran, inte lägenhet, utan räkningar för över 900 euro!! Och då hade jag inte ens nånting över att lägga undan för resan. Och imorrn ska jag lämna in bilen på reparation, som nog kommer sluta på över 2hundringen. Ja, det är härligt att va slät. Då slipper man fundera på vad man ska göra av pengarna.
Jag får göra sådär som Findus gjorde på julafton, han virade in bestick och potatisskalare i en kökshandduk som present till Pettson.
"God Jul, Joel. Ett rivjärn."

Kommentarer:
Postat av: Kim

går int bilen på försäkringen då? Eller? Isåfall slutar det ju iaf på under 2-hundringen

2009-12-21 @ 20:56:35
Postat av: Jenny

Nää, det finns ju nåt som heter självrisk... + att den ska servas lite också.

2009-12-21 @ 21:55:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback