Stora killen!

Så har snart ännu en vecka gått. Varje torsdag säger jag till mina kolleger: "Tänk att det är fredag imorgon igen. Tänk vad veckorna går..."
Mycket arbete har det varit den här veckan. Förutom de vanliga lektionerna så har vi haft Fronter utbildning på eftermiddagarna till kl 17. Jag har fått stressa hem för att kunna hämta Joel senast 17.30 då eftis stänger. Men idag var han stolt, för då fick han nyckel med sig och skjutsades hem av eftistanten Liz, som bor här i närheten.

Efter middagen är det läxdags och jag kan bli helt slut när jag ser honom sitta och knåpa ner spretiga bokstäver i sitt lilla häfte. Min stora, duktiga pojke!


Tränar på diktamen...


... koncentrerat.


Fina bokstäver blir det!


Färdigt!

Sen packas det ner spel och kontroller i en plastpåse och så drar han iväg till någon kompis och spelar/leker. 19.30 ska han vara hemma och det finns ingen som är så punktlig som Joel!

Kommentarer:
Postat av: Mommo

Oj, vad fina bokstäver! Mommo har minsann sett alla varianter, men dessa var en bland de finaste!

2009-01-16 @ 07:11:16
Postat av: Linda

Otroligt att han blivit såå stor. Jag hinner ju knappt med mig själv! Jättefina bokstäver!



Ha du funderat på erbjudandet?



2009-01-16 @ 20:42:12
Postat av: Anonym

Inte direkt, har inte hunnit fundera på nåt. Men jag har lite annat på gång kanske... Men jag tackar för erbjudandet, du är en riktig vän! Kram

2009-01-16 @ 21:16:21
Postat av: Tessa

Stora Ove. Va duktig. Och att vara 7 år och punktlig, måste ju vara en mkt god egenskap. Det var så kul att ni kom idag, var så länge sen! Träffas ALLDELES för sällan. Kramis

Postat av: Jenny

HÅLLER MED! Jag har träffat Jeff typ tre gånger.

2009-01-19 @ 16:39:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback