Bilägare?

Nu är det spännande...
Jag väntar på samtal från banken idag och förhoppningsvis beviljar de mig ett lån så att jag kan köpa mig en sån här liten pärla...


Bilden har jag snott från Marknaden, Ålandstidningen.

Vi var och provkörde i tisdags och det gick fin-fint. Till och med Seidi måste hämtas från Skrakis så vi kunde testa om hon fick plats i det yttepyttiga bagageutrymmet och samtidigt passade Joel och Johannes på att få sig en premiärtur. Bilen är bra mycket större än den ser ut att vara, alla fick plats!
Jag måste också säga att fröken Sofie, som säljer bilen, är en utmärkt försäljare och hade hon inte varit en "kollega", så skulle hon bra kunna ta anställning på Bifa, eller Håwe eller.... Sparhallen. Ja, jag tror hon skulle kunna kränga iväg precis vadsomhelst!

Kommentarer:
Postat av: Mor

Den var fin! Lycka till med lånet också!

Postat av: Sofie

Du är rolig du Jenny :) Jag sitter här och rodnar och gottar mig gällande min försäljningstalang. Du och pärlan blir ett bra team! Vi ses på söndag kompis!

2009-07-31 @ 14:42:58
Postat av: Tessa

Fin!

2009-08-01 @ 14:15:06
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback