Bror Duktig.

Jag brukar faktiskt vara rätt bra på att vara ledig, dvs. jag gör så lite nytta som möjligt.
Men idag har jag faktiskt lyckats förena nytta med nöje.
Jag har:

1. Skrivit omdömen. Ja, eller börjat åtminstone...
2. Cyklat ner till stan med Joel och Seidi, fikat på Eat, handlat några tröjor till Joel och fikat på Robert´s. En spansk dam tillrättavisade mig vänligt men bestämt då jag gav sista slicket av min glass till Seidi. "No, NO! Socker bad for dog. Diabetes, you know! Batten, batten (vatten, vatten) goood!"
3. Fick ryck och åkte ut och joggade en timme. Det var riktigt skönt, faktiskt, även om jag brukar säga att jag hatar att springa. Jag måste liksom sätta upp korta delmål på vägen, typ: Nu måste jag springa hela grusvägen, vid övergångsstället får jag "vila" (gå). Ska testa´t imorrn igen!

Nu blir det lax i ugn till middag, sen ska jag försöka klara av en dammsugning och golvtorkning innan jag får återgå till att göra så lite nytta som möjligt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback