Rart barn och lugg.

Jag undrar vad han är ute efter, sonabarnet. Han kläcker ur sig den ena smöriga kommentaren efter den andra. Mitt hjärta sväller över såklart.

Efter min klippning:
"Hej, Mamma! Vad FIN du är i håret!"

Igårkväll (rätt uppenbart vad han ville just då, egentligen):
"Jag vill att du ska ligga här hos mig, för jag gillar dig så mycket!"

Idag när han skulle ta en bild av mig:
"Titta, här blev du fin! Fast - du är ju alltid fin!"



Såhär himla fin blev jag efter klippningen. Bilden tog jag själv, Joel är bra på mycket men någon fotograf är han inte! Kolla solbrännan på näsa, kinder och bröst. Najs...



Joel spanar ut över Nabbviken. Vilket sommarväder!



Joel och Moffa åker iväg från stan. Hejdå, vi ses i Sund!

Kommentarer:
Postat av: Tessa

ÅNej sejdan va du har fin bränna! O fin lugg! Och smörigt barn! =) vi ses på lörda!

2009-05-20 @ 23:03:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback