Spontanutgång.

Vilken härlig spontanutgång det blev i lördags!

Min vän F undrade om inte jag skulle komma och käka revbensspjäll hemma hos honom. Och inte var jag sen att tacka nej till gratis middag! Medan spjället gottade sig i ugnen spelade vi poker. Jag har aldrig förstått mig på det där spelet förut, men jag blev fast och spelade som om jag aldrig gjort annat!
Vi åt och sen började folk ringa och fråga "whazzupp?!" och det slutade med att vi bestämde oss för att åka med till Lotsgatan med några, för mig, nya ansikten och några kända. Kul människor!!

Såklart skulle alla till Arken och jag blev övertalad att sätta läppstift på mig. Läppstift. Förstår ni? Det har jag inte burit sen jag var ung och osäker. Tydligen var det rätt tilldragande ändå, det där läppstiftet för jag lyckades smacka runt lite med det här och var.
Som vanligt slutade aftonen hemma hos JK på Torggatan, där självaste Eliten samlas efter krogen och det är alltid lyckade efterfester!
På söndagen vaknade jag (hemma) och mådde bättre än på länge. GårdagsFyllan var som en kick tillbaka till friskheten efter min långvariga sjukdom.

Nog är livet rätt härligt när man får omge sig med Fantastiska människor!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Du pratar om "JK" som att alla skulle veta var detta efterfest ställa är. Så är det inga! Vem är det?

2009-11-17 @ 20:18:38
Postat av: Linda

Du pratar om "JK" som att alla skulle veta var detta efterfestställe är. Så är det inga! Vem är det?

2009-11-17 @ 20:19:09
Postat av: Jenny

Han kanske inte vill bli outad, vad vet jag? Johan Karlsson. Orginellt namn verkligen.

2009-11-17 @ 20:54:38
Postat av: Kim

dig i läppstift..måste vart en syn :-)

2009-11-18 @ 14:46:43
Postat av: Jenny

Dårå, Kim? Jag var het, kan jag meddela! :P

2009-11-18 @ 15:06:12
Postat av: Kim

måste varit ödet som gjorde att man inte var där då..annars kanske man hade blivit brännskadad...och hur fan förklara det på sjukan? ;P

2009-11-18 @ 22:05:17
Postat av: Linda

Ah. Dit har ju jag också varit.

2009-11-19 @ 07:35:01
Postat av: Simon

Hehe, tror nog så gott som hela åland har varit dit på efterfest vid dehär laget! Skoj att någon alltid ställer upp, perfekta efterfest stället! =)

2009-11-20 @ 17:16:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback