dklfjaögdh

Igår åkte jag och Joel och hälsade på våra goda vänner Tristan och Carola i Kroklund. TIll familjen hör också en man/pappa (Patrik) och fem söta kattor i alla möjliga färger och storlekar. Förutom att umgås så var mitt ärende att se till att få en skön behandling av Carola, som nu är utexaminerad... någonting inom naturkosmetologi, eller hudvårdstjohej. Det var en skön stund! Jag blev rengjord i fejset och dekolletaget, jag fick massage, ansiktsmask och ögonfransfärg. Och inte nog med det - vi fick middag också! Lyxigt!

Efter Kroklundsvistelsen lämpade jag av Joel hos hans farmor och drog vidare till en annan Patrik för att se en film. Boy A. Lite konstig, men godkänd.

Nu ska jag jobba!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback