Middagsbjudning.

Tjo vad det var livat i holken i lördags.
Vi var bjudna till Mor och Johan på middag. Det är spännande att få mat hos dem, då man aldrig vet vad det ska bli för konstiga anrättningar. Men man vet att det blir något fett... och något grillat. Just den här dagen var det paprikasoppa till förrätt, entrecote med nån slags gratäng med potatissubstitut i + broccoli till varmrätt och grädde med bär till efterrätt.
Det var många gäster som strömmat till Skitviken: Anna (styvsyster), Siv (styv"farmor") och lille Oliver (styv.... hund?). Senare kom också Ann-Catherine (svägis) och Elias (brors/gudbarn). Det var nu det blev livat. Lektanten Anna satte igång att liva upp de andra barnen och så höll cirkusen på utan särskilt entusiastiska åskådare.

Nu är jag skittrött, så det blir inget roligt avslut på bloggandet - MEN jag måste bara skriva in ett av mina nya mål i livet: Lära mig breakdance. Fy tusan vad skoj det skulle vara!

Kommentarer:
Postat av: Kim

jenny as a breakdancer = queen on the dancefloor ;D

2009-10-28 @ 21:29:06
Postat av: Linda

Hahaha!! Styv...hund!

Ja, breakdanca skulle fan vara skitkul. Vet inte om I got the moves, men vore roligt att testa i alla fall :P

2009-10-29 @ 08:12:28
Postat av: Linda

och så skrev jag danca också, haha! Tönt!

2009-10-29 @ 08:13:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback