Rapport.

JoelRapport:

Snorklingar och harklingar: oförändrat.

Sömnprognos: Fördjävlig. Igår tog det 2h och 48 min för honom att somna. Tid: 23.30. Inget gnäll dock, jag tyckte synd om honom där han låg i sängen och snorklade och inte fick tag i sömn. Gårdagen var ungefär likadan, slocknade väl strax efter 23. Ja, när jag tänker efter har det väl varit likadant i ca en veckas tid...

Morgonpigghet: Inte pigg överhuvudtaget. Snarare medvetslös. Hopplös att få upp ur sängen. Nu har han dock själv kommit med ett förslag: "Väck mig bara och låt mig va sen" säger han förståndigt. "Och om jag inte vaknar ordentligt innan du åker, så väck mig igen." Så, nu är det lite lättare.

Det är slitigt, måste jag säga.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Uscha, vad jobbigt. Det blir ju ohållbart att vänta så länge med att hitta sömnen och samtidigt gå i skola. Jag syftar på tiden nu har till polikliniken. Ligg på dem och be dem ta in er i en lucka!

2009-10-20 @ 21:11:58
Postat av: Jenny

Jobbar på´t.

2009-10-20 @ 21:24:47
Postat av: Linda

Håller tummarna!

2009-10-21 @ 13:59:58
Postat av: Mor

Fy sjutton, vad jobbigt! Ni måste ju få tid till doktorn!! Så här kan ni ju inte ha det! Men man ska ta saken i egna händer och ringa och nojsa. Det gav resultat med min höftled... Har du pratat med skolhälsovårdaren? Kanke hon kan hjälpa till?

Postat av: Tessa

Man ska tammefan måsta bryta sig in genom den där jävla glasluckan på HC för att bli tagen på allvar. Har ni redan fått tid till poli? Då ska du inte gå därifrån förrän de satt igång undersökningen.



Vad äter han annars till kvällsmål? Li kan ju inte få i sig mer än en gnutta socker i kvällsmålet, annar blir hon speedad. Helst inte ens joggis. Lördagar är ju den värsta dagen i veckan för oss. Li går på som en huligan, hon klättrar på lyktstolpar och käften går i ett, själv så står trumhinnorna spännt innåt på en. Grr, jäla såkkärr!



På tal om sömn så har Jeff inte sovit dagssömn alls idag. Och när klockan var nio ikväll så frågade jag honom "vill du gå o tutta?" NÄ-HÄ, fick man till svar. Men somna gjorde han på två röda. Envis någe nittons!

2009-10-22 @ 00:36:58
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det är tur att vi har lite insider där på sjukan. "Farmor" har ordnat tel tid till Snuffe på tisdag och vi kan komma till barnpoli redan nästa fredag, alltså en vecka tidigare. Alltid hemåt!

2009-10-23 @ 18:43:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback