Ålands dejtingstatistik.

På Åland bor det för närvarande 27 734 personer (31.12.09, ÅSUB).
Om vi lite krasst säger att hälften av dessa människor är män betyder det att 13867 personer har snopp.
Nu tänker jag dela dessa 13867 i tre olika ålderskategorier.
Kategori 1: 0-20 år. Kategori 2: 21-40 år. Kategori 2: 41-100 år.
Den ålderskategori som skulle vara aktuell för mig är kategori 2, där det då finns 4622 män. Nu antar jag att hälften av dessa redan är upptagna. Då finns det 2311 stycken kvar. 

Av dessa 2311 män är:
- 1000 st BMW-älskande, fjuniga landsortsynglingar som står i Arkenkön och skriker: "När ni inga tääär någgi!!"
- 500 st är förmodligen på den äldre skalan och gillar att klä sig i skjorta, chinos, loafers med tofsar. De tycker Old Spice doftar fräscht och bryr sig inte om att håret blivit lite väl tunt på senare år.
- 500 st är skitiga bilmekaniker som tycker att en kvinna hör hemma framför spisen och tror att sonen blir bög om han provar mammas rosa nagellack.
- 200 har ett tvivelaktigt förflutet.
- 11 är bögar.

Jag låter siffrorna tala för sig själva.

Jag har just skapat ett konto på Spraydate.

Kommentarer:
Postat av: Mor

Jo, på Spray-date kan man träffa viliga män! :-)

Postat av: Jenny

Jag har förstått det, jo!

2010-04-03 @ 22:02:48
Postat av: Tessa

Bra, få in lite nytt blod ti ön!



Haha, det där med att sönerna blir bögar av att prova mammas nagellack e så klassiskt. VARFÖR INTE få vara barn o prova på, hatar sånt där. Jeff diggar barbie, och Li Ben10, soooo.

2010-04-04 @ 00:27:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, han var så söt i den där prinsessklänningen på nån bild! =)

Ibland tror jag att Joel ska bry sig mer om pojk- och flick än vad han gör. Häromdagen köpte jag t ex nya handskar åt honom. Rosa camo. Jag höll i dem och tänkte: Nä, han vill nog inte ha dom när de är rosa. Men så visade jag dom. "Vad sägs om de här?" De var snygga, tyckte han.

2010-04-04 @ 08:54:22
Postat av: Linda

Tror du att endast 11 stycken av 2311 stycken är bögar? Det låter lite det tycker jag :). Fint med spraydate, men jag funderar på en sak. Om du inte vill ha en skitiger bilmekaniker, hur ska du då lyckas hitta en händiger karl??

2010-04-06 @ 19:17:49
Postat av: Jenny

Det finns nog händiga karlar som inte nödvändigtvis är skitiga bilmekaniker. Hoppas jag.

2010-04-07 @ 21:04:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback