Gravid.

Uuuuh, jag känner mig bakis. Gertrud kom hit igår och vi såg på Talang och drack nån öl. Närmare bestämt tre stycken. Och så vaknade jag imorse med sprängande huvudvärk.
Inte nog med det, inatt drömde jag att jag var gravid. Jag hade köpt en begagnad, beige barnvagn som jag bestämt skuffade uppför Skutviksbacken.
"Vad ska du med den där till?" ropade mamma.
"Du ska blir mormor igen!" fräste jag, lagom lycklig över mitt tillstånd.
Vilken fasa.
Men innan drömmen var slut hade jag bestämt mig för att det inte skulle ligga nån unge i den där vagnen ialla fall.
Idag ska jag och Lindisen göra stan. Kul kul.

Kommentarer:
Postat av: Johan

Du måste se till att dricka bra ölsorter. Vissa ger tydligen mardrömmar! Falcon t ex annars kan jag rekommendera en god whiskey om du vill.

2010-04-10 @ 20:35:12
Postat av: Jenny

Uäää, whiskey ger mig mardrömmar mitt på blanka dan. Falcon kan jag prova, annars föredrar jag björn framför örn.

2010-04-11 @ 00:56:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback