Egypten kort.

I fredags kom vi hem från Egypten. Jag tänker bara skriva att vi hade det otroligt bra och härligt, fint väder och trevligt resesällskap. Joel var nöjd med resan och tyckte det var kul att flyga! Det enda jobbiga var proceduren att ta sig därifrån. Hurghadas flygplats var inget kul ställe, sjuttielva säkerhetskontroller, oorganiserat, kaosartat, bullrigt, varmt. Många resenärer fick betala mutor för att få med sitt bagage eller för att de hade "olovliga" saker i sina väskor.
Min stora dröm gick ialla fall i upplevelse under resan - jag fick simma med delfiner!
Delfiner i Dolphin House.

Jag har den senaste tiden kunnat bocka av en del saker på min "to do list". Nu ska jag hitta nya mål att uppfylla!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback