Finnig.

Håh håh. Det har varit en verkligt tuff vecka. Nervtrådarna har varit spända och jag har varit på ett stingsligt humör. Sånt här påverkar också det yttre. Förutom bekymmersrynka har tre STORA finnar ploppat upp - en på det vänstra ögonlocket och två i det högra ögonbrynet. Enda dagen vaknar jag med ingesvullet vänsteröga och andra med svullet högeröga. Jag är ialla fall glad åt att Joel delar mitt klämintresse.
Ibland när jag står framför spegeln och påtar, klumar och klämmer och skriker av smärta, så kommer han ångandes och trär papperstussar på pekfingertopparna precis som jag brukar göra. (Detta gör man för att öka friktionen.)
"Får jag försöka?" säger han och trycker på så armarna darrar. Han har inte lärt sig tekniken riktigt än, men det kommer, det kommer.
Nu är det bara en liten vecka kvar till Egyptenresan. Idag var det 29 grader där, hääärligt!! En veckas semester i solen gör nog gott för humöret och lite sol brukar utplåna finnar och ge en en liten yttre fräschör.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och läsa.
G´natt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback