Joel 9 år.

Idag fyller grabben 9. Otroligt, tänker jag varje år.
Men tvärtemot många andra som ojar sig över vart tiden tar vägen, att barnen blir stora så fort, osv. så ser jag fram emot varje år då Joel blir ett år äldre. Det är så kul att se honom växa upp, se att han lär sig massa saker, hur hans personlighet utvecklas och hur han mer och mer blir en speciell människa. Jag brukar roa mig med att fundera på hur han är om 5, 10 år, hur han är som vuxen.

Min kompis F sa en gång såhär om Joel:
"Joel är en skön kille. Du behöver inte vara orolig, det kommer att gå bra för honom!"

Det känns fint att höra :)



"-ungen", som jag brukar kalla honom för. Före bindestrecket fyller jag i vad som är aktuellt för dagen. Igår var han t ex och red med Gummor Linda, då blev han Rid-ungen. Idag är han Födelsedags-ungen :)

Kommentarer:
Postat av: Linda

Gull-ungen!

2010-06-19 @ 09:00:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback