Köp i stöp?

Igår var jag till banken och fick klartecken om lånet (snygg bankkille också, tror jag måste gå dit lite oftare och "prata pengar" :).
Glad i hågen ringde jag Fastighetskonsult idag och sa: "Jag vill va me å bjuda!"
"Mjaha.... dåskavisi. Du är den åttonde då."
"HÄRRIGU!" skrek jag till svar.
"Joho" skrockade Fellman, "du får nog si till å öppna börsen nu hördudu."
Nu känns det ju bara lönlöst nästan. Dit kommer väl fina, lyckliga, arbetande par med två inkomster, hand i hand, som kanske har sjutusen gånger bättre förutsättningar än en ensamstående morsa. De kan väl köpa ett STÖRRE hus, de som är TVÅ. Det här är DET ENDA huset hittills som jag faktiskt har råd att köpa. Alla andra är för stora och dyra. SATAN.
På tisdag är det budgivning.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag är rädd för att du inte är det enda ensamstående på hela Åland. Säkert många som kommer dit med samma tankar som du. På dem bara!

2010-06-23 @ 14:44:18
Postat av: Anonym

Ett litet tips..... Köp inget med elvärme, det blir dyrare än man tror.

2010-06-23 @ 22:17:22
Postat av: Mor

Vi håller tummarna!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback