Ojojojdå.

Javisstja. Ett blogginlägg var utlovat. Om jag nu har några läsare kvar efter bloggtorkan...
En månad har gått sen sist, och på den månaden har det väl inte hänt särskilt mycket i den oförskönade verkligheten. Men jag ska erkänna att jag saknat det lite. Jag har längtat efter att få dela med mig av mer eller mindre viktiga händelser. Som t ex för nån vecka sen då jag påbörjade en riktig jävla gnällblogg.

Det hela handlade om hur bra alla andra har det och hur jävligt jag har det. Hur lyckliga folk är och hur avundsjuk jag är. För just precis så kändes det för stunden. "Vad folk gnäller i onödan" var själva konentan på klaget. Men sen insåg jag att jag nog var väl drastisk. Och motsägelsefull. Vad har jag att gnälla över?
För vem är det som just gått på 10 veckors sommarlov (det är så länge ledigt att jag inte ens är säker på hur länge det är. Är det tio veckor eller "bara" nio?)?

Och det roliga börjar redan på lördag. Då ska jag nämnligen åka till Stockholm och hänga med två sköna brudar. Vi ska se nya SATC-filmen, prata skit och kolla på brudtärneklänningar.

Usch, jag känner att det var en dålig inledning på Jenelis oförskönade sommarlovshändelser. Men detta är bara början!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback