Prylar.

Det vore faktiskt kul att lägga in fler bilder här, men tyvärr äger jag ingen kamera. Allt har ju med prioriteringar att göra. Pengar finns inte i överflöd och sannerligen inte till att köpa elektronikprylar. En ny dator köpte jag faktiskt i höstas, men det är nödvändigt i mitt arbete. Att hålla på handla såna grejer på avbetalning gillar jag inte heller. Jag vill betala cash, ha det undan. Annars har man inte råd helt enkelt!
Folk häpnas över min lilla TV, den blir t o m utskrattad emellanåt. "Är det där din TV?!" Gertrud lovade dyrt och heligt att se till att skaffa mig en ny TV till min 30årsdag om jag inte hade gjort det själv tills dess.
Finemang. Har jag klarat mig med denna såhär länge, lär jag klara mig ett år till ;) Vill bara påpeka att jag faktiskt blivit erbjuden gratis TVapparater, gamla, tjocka 26 tummare typ. Men en sån kommer inte in här. De är så gräsligt fula! Nej, ska jag byta TV ska jag byta till en platt!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback